Машини для розмітки доріг
- -2%Залишилось 17 днів1055051Готово до відправки50 000 ₴48 999 ₴
- Новинка-1%Залишилось 17 днів1055211Готово до відправки100 000 ₴98 999 ₴
- -8%Залишилось 17 днів1055241Готово до відправки60 000 ₴54 999 ₴
- -2%Залишилось 17 днів1055271Готово до відправки48 999 ₴47 999 ₴
- Новинка1055081Немає в наявності79 999 ₴+380 (66) 933-92-56Менеджер Євген Viber, Telegram
- +380 (96) 964-95-91Менеджер Євген
Машини для розмітки доріг поділяються:
- за матеріалом розмітки: на машини для фарби, термопластику, холодного пластику, гарячого та холодного спрейпластику, полімерної стрічки, комбіновані (поєднують на одному шасі кілька матеріалів, зазвичай два);
- за способом керування: з ручним керуванням, з автоматичним керуванням;
- за сферою застосування: для малих обсягів робіт (ремонт доріг, мости, невеликі вулиці, паркінги тощо), міські, магістральні.
Залежно від розмірів обладнання та шасі для його встановлення можна виділити три основні групи розміткових машин. Малогабаритні ручні на візках; середніх розмірів на власних самохідних або причепних шасі; середні та великі на шасі серійних вантажних автомобілів: від малих максимальної маси до 3,5 т до більш завантажених триосних понад 26 т повної маси.
У «малющої» хоч і невеликі розміри, але всі атрибути та функції справжньої розміткової машини — бензиновий двигун, безповітряний насос, бак для фарби. Пістолет розпилювача на довгому шлангу використовується для ручного фарбування, а закріплений на регульованій рампі застосовується для нанесення суцільної або переривчастої лінії в автоматичному режимі. Швидкість подавання фарби, як і на «старших» моделях, змінюється у разі зміни швидкості кочення візка, отже, брак унеможливлений. Невеликою розмітковою машиною масою 60-70 кг з баком до 50 л доступні практично всі операції з нанесення дорожньої розмітки, хіба що лінії на багатосмуговому автобані не відправиш малювати — небезпечно та повільно. Але що цікаво: Зміцнюючи ззаду до такого візка самохідний причіп із кріслом для оператора, їх навіть відправляють наміткові лінії між зустрічними смугами заміських доріг.